Frågor - svar

Postat av: deeeru ;)


1.vad brukar ni göra på fritiden?
Sabina- vara me kompisar ♥
Jennifer - Vara ute inne på datan :) ♥

2.älskar ni varandra?
Sabina - men deklart !?♥
Jennifer-Men det behöver ingen fråga såklart ! ♥

3.e ni verkligen rikttiga systrar?
Sabina - JA DE ÄR VI :D♥
Jennifer -Meh är vi inte lika ? :o ♥

4.e natacha er storasyster ?
Sabina - aa ♥
jennifer - Japp !♥

5. e ni tsm me någon?
Sabina - JA ♥
Jennifer - Nepp men var ! :D

6. isf med veeeeem?
Sabina - Daniel ♥
Jennifer - Var med dany,

7.vettu vem jah äe?
Sabina - näe ingen aning ?♥
Jennifer - Näe !

8. har ni haft bazz med nån kille?
Sabina - öööööööööööh !? nej. ♥
Jennifer - Öh ? dum fråga,

9. hur gamla e ni?
Sabina - 12 ♥
Jennifer - 9♥

10. vilka bloggar läser ni?
Sabina - justeevs.blogg.se , karlssonss.blogg.se + mer ♥
Jennifer - www.Kissie.blogg.se WWW.PAOW.SE www.dessies.se www.angelicaaf.blogg.se + mkt mer ! ♥

11. hur länge har ni bloggat?
Sabina - Några månader ♥
Jennifer - Några månader ! ♥

12. kan ni fixa header
Sabina - Ja de kan jag . ♥
Jennifer - Jag det kan jag med ♥


Postat av: jenna


e du kär?
Sabina - men ja. ♥
Jennifer - Såklart !

i vem i såna fall ?
Sabina - Danne ♥
Jennifer - Detdu !

beskriv meij med ord?
Sabina - Snäll & barndomsvän ♥
Jennifer - Haha känner inte dig :o



Postat av: natacha the kiiing :)

en sak innan jag frågar. jag vet redan allt om er.. men frågar allting ändå xd haha

1. vad gillar ni för mat?
Sabina - vet inte ;)♥
Jennifer - Kör bara !

2. tkr ni om mig?
Sabina - såklart ;o ♥
Jennifer - Jaa ?:o dum fråga -.-

3. saknar ni nån just nu?
Sabina - jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥
Jennifer - Såklart ♥

4. är nån av er tsm m nån?
Sabina - hihih ja ♥ !
Jennifer - Inte längre

5. beskriv mig med 5 ord xd!
Sabina - söt&snäll&rolig&underbar&världensbästasyster ♥
Jennifer - Finaste bästaste världensbästasyster sötaste roligastesystern ! :D ♥

6. vilken skola går ni i?
Sabina - blombackaskolan . snart friskolan :D ♥
Jennifer - Vistaskolan snart visättraskolan!

7. vilka är ni kära i?
Sabina - daniel =) ♥
Jennifer- Många !

8. har ni pussat en kille?
Sabina - m ;$ ♥ | Jennifer -

9. om ni har det, VILKA?! :D
Sabina - DERU :D ♥
Jennifer - DETDU ! :D <3

10. lycko nummer?
Sabina - 7 ♥
Jennifer - 6 ♥

såååå :D älskar er småsyskon <3
Vi älskar dig oxå storasyster ♥


Postat av: sara

Hej !:D

1.Vad heter era killar ?
Sabina - Daniel ♥
Jennifer - Har ingen !"/

2.Favoritfärg ?
Sabina- vet inte :D ♥
Jennifer - Svart och rosa,

3.Välj hund eller katt ?
Sabina - Huuund ♥
Jennifer - hund ♥

4.Mamma eller pappa ?
Sabina - BÅDE ♥
Jennifer - Båda ♥

5.Vilken skulle vara er sista låt som ni skulle lyssna på ?
Sabina - vvet inte !? ♥
Jennifer - Rihanna-Rude boy !

6.Vilken är er favorit hemsida ?
Sabina - hmmm .. vetinte? ♥
Jennifer- Facebook eller Youtube !

Nu fick ni lite frågor Hejdå !
Hejdå!


Postat av: Monika larsson

Hejhej !
hejsan !

1. Har ni pussas med nån?
Sabina - a.. ♥
Jennifer - Japp. ♥

2.Isf vem ?
Sabina - hihihi , ♥
Jennifer - Hahahha :D

3.Storesyster eller lillesyster ?
Sabina - va? menar du om jag e storasyster eller lillasyster. isf. e ja båda :D
Jennifer- Hahah sabina efterbliven asså hon menar vilken du skulle välja mellan dom ! jag väljer lillsyster !

4.Har ni syskon vilka ?
Sabina - Jennifer, Natacha, Jasmin, Nadja, Dimitri :D ♥
Jennifer - Hahah samma som sabina ♥

5.bajs eller kiss ?
Sabina - !?
jennifer - HAHAHAHA inget !

Hejdå
Hejdå


Postat av: Lisa

vem varen senaste ni höll i händerna?
Sabina - danne tror jag (a' ♥
Jennifer - Angelicaa :D

säg en snygg kille
Sabina - C.ronaldo ♥
Jennifer - Jag :p


Postat av: jjojjoo

* hur många killar har ni haft ?
Sabina - HMM?
jennifer - Jag räknar inte xd

* eni halvsystrar elr hel ?
Sabina- HEL <3
Jennifer - Hel ! <3

* äre många som tkr ni e lika (jag tkr ni e kopior av varandra)
Sabina- tror inte de =)
jennifer - Hahahjag har hört mkt om det !

* tvillingar på riktigt eller?
Sabina - näe. men systrar på riktigt :D
Jennifer- Samma som sabina,

*välj hund eller katt?
Sabina- hund!
jennifer - Hund

* papegoja eller undulat ?
Sabina- papegoja :DD
jennifer -Papegoja :D

* marsvin eller rotta ?
Sabina - inge
jennifer - Marsvin

* hamster eller kanin?
Sabina - Kaniiiin
Jennifer - hamster

* orm eller spindel?
sabina- INGEN!
jennifer - orm

* tjej eller kille?
Sabina - vah ?
Jennifer - tjej

* har ni nångång vart död kära i nån kille?
Sabina - mm
jennifer - Japp


Postat av: dedu :)

Vem vill du hångla med ? ;) ni måste säga nån !
Sabina - vet faktist inte !? ♥
Jennifer -Jag vet inte ! :D


Tack för alla fråger ! <3

Rihanna- Rude boy !
Jennifers favvo låt ! :D

Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0