texten bara t världens bästa lillasyster

lillasyster
du betyder värkligen allt för mej,
utan dej skulle jag inte vara den jag är idag.
du har fått mej att tro&kämpa
du lyser upp alla mina mörkadagar
bebis, tveka aldrig på vår vänskap
för jag kmr alltid vara vid din sida
bästavän , du e min andra halva
ditt hjärta e av guld,
min kärlek t dej går inte äns att förklara m ord
när vi bråkar, svider de,
du finns alltid när jag behöver dej
Tack
nu e de min tur att vara m dej / finnas för dej när du brhöver mej
för jag skulle offra allt för dej
ingen Jennifer ingen Sabina
den dagen du lämnar mej, jag svär på gud, jag lämnar allt.
jag lovar att älska dig tills döden oss skiljer,
från o med nu, ska jag aldrig bråka med dej, jag ska göra mitt bästa, för de känns värkligen dumt varje gång vi bråkat
men systrar bråkar väll nångång,
du e en sann vän,
alla borde ha en sån vän som du e
bebis, jag kmraldrig svika dej!
i never lett you go

- jag älskar dig mest bästavän, lillasyster, my soulmate, ♥♥




// Storasyster sabina ♥


Kommentarer
Postat av: Moa<3

Naaaaaaaawwwwwwwww<3333

2010-04-30 @ 15:30:14
URL: http://mmmoooaaa.blogg.se/
Postat av: Moa<3

Naaww<33

2010-04-30 @ 15:30:36
URL: http://moasuuronenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0