Rubrik?

~Shue idag ska jag inte heller till skolan för jag har fortfarande ont i halsen och e förkyld.
  Men iaf igår va jag med yagmur bettan o jag åkte på berget på rumpan
;D sen jag bettan yagmur körde en tävling som man hade gjort en rund ring i snön sen man skulle äta upp,
sen yagmur vann xd menmen nu ska jag ladda upp lite bilder chaooosan !

puss & kram skumbanan !



Yagmur my honeeey <3

hahahahahha love this day ! jag skriver om det i nästa inlägg !


Peace !


Jag och yagmur uppe på the tak :D


PLAYAHEAD MITT LIV SKA STÄNGAS AV !


Inlägg :D

Min fina press ;) besök jenitoo :D



Min fina msn :D rita till ett hjärta på paint jag har kontakter men det va så
när jag loggade in :D

Nu har ni fått se lite bilder ! chaooooooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0