Halsont,

♥~Tjenis penis just nu sitter jag hemma och har äcklig halsont dampar på mamma på att hon ska hämta glass hela tiden xd . Aa så att ni vet så ska jag ju dela blogg med Sabina Faltin soulmate ♥.
Men jag skulle igentligen vara med Louis , Angelica , Jag och Jean
Men vi kunde inte vara för att Angelica va i kalmar -.-'  Så jag va bara hemma och hjälpe mamma
och städa och va i farsta ALDRIG Natcha som städar för att det är hon som e cp i familjen hon är adopterad :D.
Men nu ska jag dra och säga hejdå till mamma för att hon ska vara ute och festa och Jag Pamela Natcha ska sova här hemma så jag kanske bloggar lite senare nattbloggning :D

Puss och kram skumbanan :D ♥


Min älskade syster jag skrev en liten text till henne :) ♥


Kommentarer
Postat av: sabina

älskar dig mest!

jeni cp bild -.-' <3

2010-01-29 @ 21:56:20
Postat av: jwan

sabina det är du som gör bilden fin<33333

2010-02-06 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0