Jeni my soulmate ♥. / 21:54

Shosan Trosan ! ♥.
nu har vi fixat design, vad tycker ni?
a, men nu delar jag blogg med jennifer bollström,  ♥
e de inte så att nästan alla typ tycker att sina systrar e jobbiga!?
men jag tycker verkligen inte det.
min lillasyster e verkligen mitt allt!
o hon e inte ett dugg jobbig!
hon e VÄRLDENS BÄSTA LILLA SYSTER
men de dåliga är att vi bor inte tsm :(
menmen,
idag var jag med melis.
sen åkte jag o mamma t skärholmen,
men just nu dampar jag på min cp data, som har cp msn!
o virus :( ♣..

MEN VET NI!?
IMORRON SKA JAG KANSKE HEM T DOM BÄSTA!


JENNIFER & NATACHA
ÄLSKAR ER MEST ♥
men hörs imoorrooooon :D

chao
// SabinaDenBästa!   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0