förlåt..

Min kärlek till dig kan jag inte förklara för att detgår inte att förklara för att du är obeskrivlig !
Jag är såå dum i huvudet !,  Förlåt för att jag bråkar med dig.
Jag tar aldrig någon före dej och Johanna! för du betyder mest för mej. du är mitt halva hjärta. Du är mitt halva liv älskling. Utan dejj är jag ingenting. För du betyder mest för mej baby. Du är min andra halva, du betyder mest !  Jag älskar dej enormt älskling, du och jag livet ut, tills döden skiljer oss åt. Förd du är min halva baby ! 
Du är helt underbar och jag har kännt henne i typ 1 år nu, och jag litar redan på henne till 1000%. Denna tjej heter Sabina Faltin. Dagen du försvinner ur mitt liv så dör jag. Du och jag livet ut älsking, visst ?.
När vi blev osams så var jag helt jävla tom, de går inte att förklara me ord. Älskar dej så sjukt jävla mycket gumman. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men de jag vill ¨få ut är att jag älskar dej så otroligt mycket. Vi två tills jorden går under.Mitt liv är skapat för att jag ska vara me dej. Så är de bara. Älskar dej mer än allt. Skulle offra livet för dej bästavän, seriöst. Du betyder allt, verkligen allt, du lyser upp alla mörka dagar. De gör du verkligen, 1 år känns som 100 år ! Utan dej saknas en bit. Den största biten. Du är min andra halva, mitt allt.
Du & jag, är nog det bästa som finns ;) Men bara så att du ska veta du och Johanna är dom bästa som har hänt mig det finns inget bättre en er ♥

We forever aight ? ♥

http://www.youtube.com/watch?v=GEn14p1D40w 

Titta på låten om du vill vet inte hur man sätter in låtar -.-
Låten påminner mig om dig ♥

/JenniferälskarJohannaOchSaabina


Kommentarer
Postat av: sabina <3

du betyder mest!

vi föralltid!

bästavän (L) bästavän

storayster (L) lillasyster

Kusin (L) Kusin

Tvilling (L) Tvilling

bättre än dej finns de inte

du e luften jagandas bby <3

2010-04-03 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0