Freeedag 12.03.10 <3

hejsan ;p
igår så vare vege.. först kom melis hem t mej efter skolan
eller vi tog bussen t stan först
först missa vi bussen så vi fick vänta tills nästa kom -.-'
men sen va vi på stan.. gick runt o så
sen stog vi på busshållsplatsen sen såg jag liz o stephanie..
först dom skrev SABINA! jag tittade runt sen såg jag liz o stephanie i bussen.. så jag ringde liz o sa att vi väntar på att min mamma ska hämta oss o sen kan vi mötas .
sen kom min mamma
vi åkte hem & åt
sen packade vi våra saker o gick t melissa
där fixade hon oss & jag o melis bytte om
sen vart kl typ 20 över 5 så då sprang jag o melis upp t mej lämnade väskan
sen när vi va typ vid shell (för vi skulle möta liz där)
så kom melis på att vi glömde en sak hemma så då sprang vi hem t mej igen.. hämtade saken,
o sprang t shell
jag o melis e verkligen blinda vi sprang på en vatten pööl som såg att de va is.. o vi hade bara converse skor,
så då blev vi blöta
men vi fortsatte ändå sen de va en backe ner.. de va fett halt
melis börjar springa o jag försöker oxå men jag halkar´. vi börja asg
men sen såg vi liz så då ropade vi på henne att hon skulle sennär hon kom sa jag hej & kramade henne.. sen gick t västergård
sen mötte vi danne, larre, david, johannes, jakob, moah, klaudia, marre o mer,
så vi stog o snacka lite. sen kom vi in,
vi daansa typ hela tiden
sen vare tryckare jag dansa först med danne en stund sen med larre en stund sen med danne igen,
liz dansa med david o dom va fett gulliga!!
o moa dansa me wille. dom va oxå fett gulliga, (dddom blev tsm)
sen vare slut jag sa hejdå t larre o danne kramade dom  sen gick vi ut & åkte hem..

DAGEN ÄGDE IAF.. TACK ÄLSKAR ER

chao //lizelskarmej ♥

Kommentarer
Postat av: Sabbeelskarmej

haha thx<33, du o Danne va oxå fett sötta!!<33



Jag svär bästa kvällen§§<33

2010-03-13 @ 19:00:53
URL: http://jordgubbenlovesvindruvan.blogg.se/
Postat av: Liz

hahaha varf vill du det?? <333 ja visst var han det ;O!!!<33



lskareejj messtt gmn!!§§§

2010-03-13 @ 19:11:01
URL: http://jordgubbenlovesvindruvan.blogg.se/
Postat av: vvvvvalla'

dansade moa andersson & wille broberg?

2010-04-25 @ 07:00:24
Postat av: Anonym

hej tönt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0