Johanna, Jennifers bebo Gästbloggar ♥

Shasha Jennifers och sabinas blogg:)  Johanna här..  Jennifer fick gästblogga lite i min blogg, så då fick jag gästblogga i hennes och sabinas blogg. Men just nu sitter jag vid datan chattar med min bebo som heter Jennifer.
Och som sakt ville hon att jag skulle gästblogga lite. Men jag vet fan inte vad jag ska skriva x'd  Men jag älskar dej jätte mycket jennifer. Du betyder så jävla fittmycket för mejj bebo. Jag önska att det gick och förklara kärleken t dejj med både kärlek, verklighet, bilder och ord och text. Men du betyder så jävla mycket för mejj älskling ! §  Även om jag inte känt dej så länge, även om jag bara känt dej några månader eller veckor så älskar jag dejj grymt mycket. Det känns som jag kännt dej flera år gumman !  Du är den bästa & sötaste & snyggaste & coolaste & allt annant älskling. Du & jag, är nog det bästa som finns ;)  Du är det bästaste som hänt mejj jennifer.
Johanna love Jennifer so fucking much !  And you are my life and my heart baby. Love u so bitchigt much baby.
Jag tar aldrig någon före dejj för du betyder mest för mejj. du är mitt halva hjärta. Du är mitt haöva liv älskling. Utan dejj är jag ingenting, jag är som solen utan solstrålar. Eller vintern utan snö. För du betyder mest för mejj baby. Du är min andra halva, du betyder mest !  Jag älskar dej enormt älskling, du och jag livet ut, tills döden skiljer oss åt. Förd u är min ½ halva baby ! 


Du är helt underbar och jag har kännt henne i några månader och några veckor, men jag litar redan på henne till 1000%. Denna tjej heter Jennifer Bollström. Dagen du försvinner ur mitt liv så dör jag. Du och jag livet ut äslkling, visst ?. Jag skiter i att våra syskon är västa fiender, de kommer ändå alltid att vara du och jag. Du betyder så otroligt jsg ksn inte förklara. Utan dej saknas en bit. Den största biten. Du är min andra halva, mitt allt. Om du kommer tbx t ingarö så följer jag me, för jag klarar mej inte utan dej. De går inte. DET GÅR INTE. Mitt liv är skapat för att jag ska vara me dej. Så är de bara. Älskar dej mer än allt. Skulle offra livet för dej bästavän, seriöst. Du betyder allt, verkligen allt, du lyser upp alla mörka dagar. De gör du verkligen, tre månader känns som över tre år.När vi blev osams så var jag helt jävla tom, de går inte att förklara me ord. Älskar dej så sjukt jävla mycket gumman. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men de jag vill ¨få ut är att jag älskar dej så otroligt mycket. Vi två tills jorden går under.

 
 
 Wi forever, right baby ?<3


kissesANDhugs/jennifersbebo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt läskigt

2011-04-29 @ 11:13:24
Postat av: anthony

jennifer du är ganska skum\anthony i din klass 3a

2011-06-10 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0